Grúzia 50 ezer forintból

Ahhoz, hogy messzi, különleges tájakra utazzon az ember, nem kell gazdagnak lenni.  Elég némi rugalmasság, kalandvágy, egy meghosszabbított hosszú hétvége, és úgy ötvenezer forint: máris kész az egzotikus utazás. Így sikerült összehoznunk egy különleges grúz kiruccanást egy október végi hosszú hétvégéből.  6 nap nem sok, de úgy tértünk vissza a szabadságról, mintha másik kontinensen jártunk volna. Így is volt, Grúzia ugyanis ázsiai ország! Fapadossal utaztunk Kutaisibe, ahonnan rögvest a hegyek felé vettük az irányt. Már a reptéren megtapasztalhattuk a grúz vendégszeretetet: a helyi busztársaság vezetője meghívott magához, mivel éjszaka a rossz idő miatt nem tudott nekünk buszt indítani a hegyek felé.

- hirdetés -

Másnap egy hatórás buszozás után stoppal folytattuk utunkat a középkori képet mutató falvak között, majd gyalogosan jutottunk el a kiszemelt vendégházig, amely a közel 5000 m magas Ushba hegy alatt fekvő utolsó falu utolsó házikója, 2000 m-es magasságban. Három napi túrázás az elképesztő szépségű természeti díszletek és különleges hangulatú kis falvak között, majd visszaúton egy kis barangolás a sokarcú Kutaisiben. Tökéletes, kompakt backpacker élmény! A teljes beszámolóért és videóért látogassatok el a Wanderlust bloggereinek oldalára.
Szállások Grúziában!

Gruzia_4
Gruzia_5
Gruzia_6

Copyright © 2015 wanderlust.hu. Minden jog fenntartva. A cikkben található minden kép és szöveg szerzői jogvédelem alatt áll, engedély nélküli felhasználásuk, publikálásuk tilos.