Főoldal / Képekben / Grúzia 50 ezer forintból

Grúzia 50 ezer forintból

Ahhoz, hogy messzi, különleges tájakra utazzon az ember, nem kell gazdagnak lenni.  Elég némi rugalmasság, kalandvágy, egy meghosszabbított hosszú hétvége, és úgy ötvenezer forint: máris kész az egzotikus utazás. Így sikerült összehoznunk egy különleges grúz kiruccanást egy október végi hosszú hétvégéből.  6 nap nem sok, de úgy tértünk vissza a szabadságról, mintha másik kontinensen jártunk volna. Így is volt, Grúzia ugyanis ázsiai ország! Fapadossal utaztunk Kutaisibe, ahonnan rögvest a hegyek felé vettük az irányt. Már a reptéren megtapasztalhattuk a grúz vendégszeretetet: a helyi busztársaság vezetője meghívott magához, mivel éjszaka a rossz idő miatt nem tudott nekünk buszt indítani a hegyek felé.

Másnap egy hatórás buszozás után stoppal folytattuk utunkat a középkori képet mutató falvak között, majd gyalogosan jutottunk el a kiszemelt vendégházig, amely a közel 5000 m magas Ushba hegy alatt fekvő utolsó falu utolsó házikója, 2000 m-es magasságban. Három napi túrázás az elképesztő szépségű természeti díszletek és különleges hangulatú kis falvak között, majd visszaúton egy kis barangolás a sokarcú Kutaisiben. Tökéletes, kompakt backpacker élmény! A teljes beszámolóért és videóért látogassatok el a Wanderlust bloggereinek oldalára.
Szállások Grúziában!

Gruzia_4
Gruzia_5
Gruzia_6

Copyright © 2015 wanderlust.hu. Minden jog fenntartva. A cikkben található minden kép és szöveg szerzői jogvédelem alatt áll, engedély nélküli felhasználásuk, publikálásuk tilos.